Ta strona korzysta z ciasteczek, aby zapewnić Ci najlepszą możliwą obsługę. Informacje o ciasteczkach są przechowywane w przeglądarce i wykonują funkcje takie jak rozpoznawanie Cię po powrocie na naszą stronę internetową i pomaganie naszemu zespołowi w zrozumieniu, które sekcje witryny są dla Ciebie najbardziej interesujące i przydatne.
Szczegóły na temat Battlefield: Bad Company(tm) Gold Edition
Specjalna edycja najnowszej gry Battlefield będzie dostępna również w Polsce. Na początku czerwca Electronic Arts udostępni wersję demonstracyjną!
Polska premiera wojennej gry akcji Battlefield: Bad Company odbędzie się 27 czerwca bieżącego roku. Tego samego dnia do sprzedaży trafi również specjalna Złota Edycja (Gold Edition). Jej nakład będzie limitowany – ogólna liczba dostępnych w Polsce sztuk wyniesie 550, z czego 300 w wersji na PLAYSTATION(r)3 i 250 na Xbox 360(tm).
Gold Edition będzie się wyróżniać wyjątkowym opakowaniem i interesującymi dodatkami. Gracze już na początku zabawy otrzymają dostęp do 5 specjalnych broni, które w standardowej wersji można będzie odblokować dopiero po uzyskaniu 25 poziomu doświadczenia. Ponadto, posiadacze Złotej Edycji obejrzą filmowy reportaż zza kulis produkcji gry, a także 8 instruktażowych materiałów wideo, ukazujących techniki wieloosobowej walki na każdej z map. Całości dopełni niedostępny unikatowy plakat Battlefield: Bad Company.
Mamy również przyjemność poinformować, iż otrzymaliśmy mnóstwo pozytywnych sygnałów od graczy z całego świata, którzy mieli okazję wziąć udział w beta-testach Battlefield: Bad Company. Przed rynkową premierą pełnej wersji fani dostaną jeszcze jedną szansę na bliższe zapoznanie się z najnowszą produkcją studia EA Dice. Na początku czerwca na Xbox LIVE(r) i PLAYSTATION(r) Store zostanie zamieszczone demo, które pozwoli na przetestowanie trybu dla jednego gracza, jak i zabawy wieloosobowej.
Więcej informacji na temat Battefield: Bad Company znajduje się pod adresem www.polska.ea.com/badcompany/.
Electronic Arts
Informacje o firmie Electronic Arts Electronic Arts(tm) jest wiodącym producentem interaktywnego oprogramowania rozrywkowego na świecie. Firma założona w 1982 roku, z powodzeniem tworzy, wydaje i dystrybuuje swoje produkty w wielu krajach, na komputery osobiste, konsole i telefony komórkowe. Electronic Arts to trzy dywizje, EA SPORTS(tm), EA GAMES(tm) oraz EA PLAY(tm), tworzące gry dla różnych grup fanów. EA SPORTS to tytuły sportowe, takie jak FIFA, NHL(tm), NBA(tm), FIGHT NIGHT(tm), TENNIS. W ofercie EA GAMES(tm) znajdują się m.in. serie NEED FOR SPEED(tm), BATTLEFIELD(tm), MEDAL OF HONOR(tm) czy COMMAND & CONQUER(tm) a także zupełnie nowe produkcje jak MIRRORS EDGE(tm) czy DEAD SPACE(tm). EA PLAY(tm) tworzy i wydaje gry skierowane do masowego odbiorcy, takie jak kultowa seria THE SIMS(tm) czy HARRY POTTER(tm) lub gry na licencji HASBRO. Więcej informacji na www.ea.pl. Kontakt dla mediów: Partner of Promotion Tomasz Cichocki Tel. (22) 858 74 58 wew. 51 e-mail: t.cichocki@partnersi.com.pl Partner of Promotion Filip Straburzyński Tel. (22) 858 74 58 wew. 44 e-mail: f.straburzynski@partnersi.com.pl