Dzień Dziecka z FIFĄ, Need for Speed’em i Simami w Złotych Tarasach!

1 czerwca wszystkie mniejsze i większe dzieci będą mogły świętować z Electronic Arts
w salonie Empik w centrum handlowym Złote Tarasy


„Już o godzinie 10.00 rano powitamy pierwszych gości” – cieszy się Lidia Zalewska, PR Manager w firmie Electronic Arts Polska – „Co roku staramy się, aby ten dzień był magiczny i niepowtarzalny”.

Goście, którzy postanowią spędzić ten dzień z Electronic Arts, zostaną powitani przez popularnego aktora Michała Maliszewskiego. Na stoisku Electronic Arts przygotowano dla dzieci i młodzieży aż cztery strefy gier. Dzieciaki będą mogły zagrać w takie kultowe przeboje jak: Need For Speed Carbon, FIFA 07 czy legendarne Simy.

„Przez cały dzień odbywać się będą konkursy dla najmłodszych związane z tematyką gier The Sims 2 i Harrym Potterem. Nasze pociechy wezmą udział w rywalizacji aby zdobyć moc gadżetów z logo Electronic Arts, żeby już w poniedziałek przyjść do szkoły w super – koszulkach EA lub z nową czapeczką czy smyczą. Dodatkowo będzie można wygrać płyty DVD z bajkami oraz wiele innych drobiazgów” – wymienia Lidia Zalewska z EA Polska.

Szczegółowy plan imprezy:

10.00 rozpoczęcie imprezy
12.00 – 12.15 przywitanie gości przez konferansjera, informacja o organizatorach, prezentacja stoisk
12.30 – 12.45 rozpoczęcie turniejów: FIFA i Need For Speed Carbon
12.30 – 13.00 opowieść historyczna – temat „Dnia Dziecka”
13.00 – 19.00 konkursy przerywane ogłoszeniem wyników, wręczaniem nagród

Electronic Arts

Informacje o firmie Electronic Arts Electronic Arts(tm) jest wiodącym producentem interaktywnego oprogramowania rozrywkowego na świecie. Firma założona w 1982 roku, z powodzeniem tworzy, wydaje i dystrybuuje swoje produkty w wielu krajach, na komputery osobiste, konsole i telefony komórkowe. Electronic Arts to trzy dywizje, EA SPORTS(tm), EA GAMES(tm) oraz EA PLAY(tm), tworzące gry dla różnych grup fanów. EA SPORTS to tytuły sportowe, takie jak FIFA, NHL(tm), NBA(tm), FIGHT NIGHT(tm), TENNIS. W ofercie EA GAMES(tm) znajdują się m.in. serie NEED FOR SPEED(tm), BATTLEFIELD(tm), MEDAL OF HONOR(tm) czy COMMAND & CONQUER(tm) a także zupełnie nowe produkcje jak MIRRORS EDGE(tm) czy DEAD SPACE(tm). EA PLAY(tm) tworzy i wydaje gry skierowane do masowego odbiorcy, takie jak kultowa seria THE SIMS(tm) czy HARRY POTTER(tm) lub gry na licencji HASBRO. Więcej informacji na www.ea.pl. Kontakt dla mediów: Partner of Promotion Tomasz Cichocki Tel. (22) 858 74 58 wew. 51 e-mail: t.cichocki@partnersi.com.pl Partner of Promotion Filip Straburzyński Tel. (22) 858 74 58 wew. 44 e-mail: f.straburzynski@partnersi.com.pl

POWERED BY PARTNER OF PROMOTION